torsdag 27 december 2007

staden som ingen behövde

here I come!

det kommer bli fint
längtar efter dom som tusan.

kommer bli fint.
måste bara ringa mamma
då kan det bli ännu finare

kommunikation är a och o i sådana här sammanhang

tur också att ja har mitt halsband som ja fick av min lillasyster i julklapp, det är nämligen en klocka. så passande nu när ja inte har någon mobil att titta på!
fucking 3 har inga teckniker som jobbar just nu, å inga lånetelefoner heller för den delen.
ska prova lite olika grejer nu på vägen upp till Skövde med hjälp av min systers telefon. sen vet ja om ja behöver köpa ett nytt batteri eller inte. sepe dyrt säkert oxå!
jag har iiiiiiinga pengar!
fucking 3!



om ni vill få tag på mig av någon anledning kan ni ringa Frida Lönnberg.
nu åker ja!

Inga kommentarer: