onsdag 19 december 2007

mitt liv som bedragare

bytte just tre böcker på Akadmibokhandeln.
tänkte verkligen byta dom till tre andra böcker. men så frågade den (söte) expediten i kassan om ja ville ha pengarna insatta på kontot eller som cash.
å herre gud, tänkte jag! jag som har så ont om pengar såhär års. det klart att ja vill ha dom cash.
så då fick jag 200 kronor tillbaka av den snälle.
efteråt kom jag dock på - hade ju utnyttjat ett sådant därnt specialerbjudandeköp. köp 4 betala för 3. å eftersom ja lämnade tillbaka 3 böcker fick ja ju lixom den sista helt gratis...
köpte visserligen 8 böcker häromdagen. så man kan säga att jag utnyttjade det där erbjudandet - köp 8 betala för 6 å lämna tillbaka 3 å få pengarna tillbaka för dom.
mao erbjudandet - köp 5 betala för 3.

jag har lurat Akademibokhandeln på 67 kronor idag!
svindlare och bedragare...

kanonerbjudande!

nu ska ja hitta min vinterjacka å sen bär det av.

1 kommentar:

JOANNA sa...

jag förstod inte riktigt men det hela verkar listigt! det kanske är så jag ska fixa jullovet! aha!