måndag 17 december 2007

pack

massa saker måste me. ska ju lixom va borta i typ en månad.
alla kläder, alla accessoarer, alla skor å alla väskor måste med.
javisst, det är fåfänga, ytliga Sara som ska resa till Gbg över de stundande helgerna!

sen ska ju datorn å alla skolgrejer me oxå.
såklart...

för att inte tala om alla människors julklappar som ja måste ha me mig upp oxå.
damn alltså-snacka om att ha det tufft!

i morgon får det minsan bli en effektiv dag.
packa klart allting, shoppa det sista som ska shoppas här, träffa de sista som är kvar här nere, slänga allt skräp, städa julfint här hemma...
å det var det tror jag.
hoppas jag hinner!




men så svara då!
jag väntar både på det ena och det andra.
hur svårt kan det va?!
eller blev det kanske för mycket?

blev jag för mycket?

varför håller ja på?
skräms inte sådär...

Inga kommentarer: