tisdag 18 december 2007

en sista falafel

och en riktigt fin sådan dessutom. på mårtens med ruskigt fint sällskap.
kommer verkligen sakna dom. tre veckor borta.

å en klapp till storasyster blev det, men jag glömde böckerna som ja skulle byta.
kom ju på att ja vi redan köpt present till storebror och pappa ska få någonting annat. det enda han önskar sig är ännu snällare barn, med andra ord ingenting han inte redan har, enligt egen utsago. det låter ju iof bra. billigt!

min ekonomi är inte den bästa för tillfället kan man ju inte påstå...
hoppas verkligen ja får lite euro i julklapp som kan spenderas i Barcelona!

borde dock ge mig ut igen så ja kan införskaffa någonting fint till sambosarna. det har dom verkligen gjort sig förtjänta av!

3 kommentarer:

Lillis sa...

hahhaha vilken skratt jag fick!! nä asså jag menade ju nic :D att jag inte vet vad jag ska göra nu för det verkar som att han inte längre är kvar där. så kanske får satsa på spiky istället!
nu närmar det sig o bli ännu snällare BARN! men det fixar la vi!

Anonym sa...

Hej snutt! Tack för inlägg! När ska du till Barcelona? Fusko! Nu ska jag och Luna titta på fekk, datten och sessan... Klura på den du!

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

ååååh. fatta att vi snart åker iväg på våran smekmånad (eller snarare smekdagar). det skall bli huuuur fint som helst! undra om det är varmt....