söndag 30 december 2007

mammadag

idag har jag lekt med min mamma.
massa timmar. hela dagen närmare bestämt.
det känns bra. väldigt bra faktiskt!

morgondagen nalkas, med allt vad det innebär.
självvaskningen och mathandlingen är det som återstår av nyårsbestyren.
det kommer bli en fin dag i morgon. det lovar jag!
och natt oxå för den delen.
frågan är bara vad ja ska ha på mig. som det ser ut nu så blir det min svarta klänning från minimarket. den är ju verkligen inte fy skam, men jag har på mig den så ofta så ja kräks på mig själv!
annars får det ju bli den randiga från asos. med turkosa eller svarta tightsen?
jobbigt liv!
har ju liksom inte råd att köpa något nytt.
får se vad jag kan slänga ihop där hemma.

uppsatsångesten tar överhanden.
måste skriva uppsats...


den kärleken, den kärleken!

1 kommentar:

Lillis sa...

systersara!
oj nu blev jag nästan tårögd en gång till! goda råd från en god männska! haha javisst lär jag mig. det känns ju bara bra o tro att folk är kära i en. iaf just när det gäller sånt här...
Jag äter gärna middag med dig o dina vänner imorgon!
puss