lördag 1 september 2007

gårdagen

det var min kväll igår sa Stacey. och det var det oxå kan man säga.
eller a...
va hos Stacey å drack vin å pratade, pratade, pratade. så himla fin e hon!
sen gick vi till vasagatan å träffade mor min. så himla gullig tjej!
sen träffade vi Jonas å Martin å Fredrik på kungstorget å gick till sticky. finfint verkligen. efter det blev det en tur till nef. Tobbe å Sai å några sånna crewkillar var där oxå. mycket trevligt vill ja lova!

kvällen slutade ensam på spårvagnen. blodiga hälar. sms-skrivande med ett öga.
en trevlig pojke pratade med mig hela vägen till töpelsgatan.
sen tog jag av mig skorna å gick på den blöta asfalten uppför backen. konstigt hur saker som blöt asfalt kan bli så vackert och spännande efter tusen liter vin å ännu mer öl. och konstigt hur vacker å spännande jag blir efter samma mängd alkohol...

ringde till exempel P klockan 4 när ja satt påväg hem. han ska jobba idag. hur tänkte jag då!?

ska strax bege mig av till rävlanda. eller ja måste bara vänta på att pappa kommer hem. måste umgås mer med min far. ja bara flänger hela tiden. kvalitetstid Sara, kvalitetstid!

frästen är jag med i GP idag. två dagar. helsidebild. jag i mitten. i bikini. så fint så!
jag älskar mig själv!

Inga kommentarer: