torsdag 6 september 2007

ekonomiska prioriteringar

undrar vad som kommer överst.

mat har ja ju om ja bara jobbar lite på det, man kan ju äta pasta med konserverad sparris toppat med lite havregryn. bara man vill så. å jag har massa kryddor, och thé. det går ingen nöd på mig inte! köpte bönor och russin igår oxå.
alkohol? (jag har lite vin kvar i en bib)
cigg? (tre paket som ligger runt omkring i olika väskor/jackor)
inredningsprylar till lägenheten? (måste köpa fina lådor så ja kan få undan massa skit)
hyra? (kan ju va bra)

det finns så mycket saker att lägga pengar på, men så lite pengar att lägga på alla dessa sakerna!
jag tycker ofta det är så...

sen behöver ja nytt smink oxå. allt e lixom slut eller borta-så fruktansvärt dumt så!

nu ska ja läsa en timma. sen ska ja ge mig ut å möta Lund!

Inga kommentarer: