onsdag 29 augusti 2007

Edvin och på smällen

Edvin var fin. mycket fin.
tråkigt att det blir så sällan-alltför sällan!
jag älskar att ja har så många vänner som ja tycker så mycket om. det måste vara fruktansvärt tråkigt att inte ha det...
men jobbigt att ja knappt hinner träffa dem.

å filmen var rolig.
mamma skrattade mycket.
sen sa hon att jag såg tråkig ut.
ja vet att hon inte mena så, men ja e mesig när ja e trött.
fruktansvärt mesig!
ja bara blir ledsen.
å sen blir ja tjock. å ful. å äcklig. å värdelös.
det hänger lixom i varandra.
jag är nog inte så stabil som ja tror att ja är. inte än.

kanske borde ringa P. men ja vågar inte.
som sagt så är jag mesig.
måste ta reda på fakta om en stjärnbild, å dessutom lära mig var den finns.
hoppas det är stjärnklart på måndag.

Inga kommentarer: