lördag 8 september 2007

kulturdag i k-town

nu är ja på jouren. ska samla ihop lite grejer å sen åka upp till gamlegården å stå där i tre tmmar å njuta av... hmm.. vädret? nä! men trevligt kanske det blir iaf. jag å Sara ska vara där hela dagen å prata med folk. kan nog bli bra. vi behöver synas mer, inte just jag å Sara utan jouren.

igår var trevligt. först var vi hos Mauri, Sam å Klas å å mat. sen gick vi hem till Malin å Jonas å drack kaffe å sen gick vi till Retro å drack en gratis öl. så trevligt så. hann dock inte äta någon frulle idag, funderar på att gå upp å se om ja kanske kan a mig en macka här. eller om ja kanske ska köpa mig lite mat å käka där uppe. har ätit vå kakor som ja hittade i skåpet här. man skulle kunna säga att dom behöver äas upp snarast, börjar bli lite väl sega!

i eftermiddag är det fika med Petra, Kristoffer Åström på mejeriet å sen vin hemma hos mig. alla som vill är hjärtligt välkomna att ansluta!

nu ska ja hita mig en smörgås!

over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh sara vad jag tycker om dig! så kul det var i torsdags! men så dålig jag var dagen efter! massa kyssaR!/LISA-LO