onsdag 26 september 2007

träning och öl

idag har ja vart på lunchpasset me Lisa-Lo. de var gött.
ska snart åka till Malmö å träffa Matilda å dricka öl me henne. kommer bli så fint så.
måste bara plugga lite mer först.
ja e världelös på den biten.
Lisa har vart här å druckit thé. då kom vi på att vi inte hämtat våra grejer på hemgården, så då gick vi å gjorde det. sen ringde Anne å då gick ja förbi AF där hon satt me Lisa å en till brutta. å nu är klockan snart 6. tiden bara rinner iväg...
jag skulle nog kunna påstå att det är mitt största problem. tid. jag har aldrig tid. så mycket saker ja vill, ska, måste göra, men aldeles för lite tid att göra dessa saker på.

bilder från helgen kan ja iaf dela med mig av



Sandra är hemma från USA å umgicks. vi var hemma hos proppen å käkade middag å godis å glass å chips. så gott så!



Proppen blev mätt hon oxå. gullmaja.



på lördagen hade ja å mamma kulturdag.



så underbart trevligt!



natten spenderades tillsammans med familjen Larsson/Davidsson



herr Sköld var oxå där



å jag såklart!

Inga kommentarer: