tisdag 11 september 2007

finmiddag

har just haft några av världens bästa människor här på middag.
så otroligt fina flickor!
å god mat var det oxå...
innan det var jag på mitt livs första friskis å svettis pass. väldigt roligt! men svårt. jag trodde inte att ja hade så dålig kordinationsförmåga...
jag suger!
men jag hade skoj å det är huvudsaken!
vi ska nu träna 2-3 gånger i veckan. det kommer bli fint. vi kommer bli fina. å tighta! oh yeah!

i morgon ska ja städa, flytta ner saker till förådet, plocka i ordning på skiten, flytta bilen, plugga, tvätta å plugga ännu mer...
fast roligt är det!
a gillar´t!
dessutom får ja pengar i morgon. å så ska Ida ha födelsedagskalas.
så roligt så.

nu ska ja snart krypa till kojs. kanske se på en film...hmmm...
gött e d!

1 kommentar:

Carl C sa...

Vårda ditt språk, syster.