fredag 21 september 2007

home sweet home

hos min mamma å myser.
har läst en del idag. tvagat mig. målat naglarna. blåst håret.ätit frulle. läst tidningen. nu ska ja snart gå ut en sväng me Kira. efter det väntar en resa till shoppingens Mekka. Lager 157!
oh, kan knappt bärga mig!

idag önskar ja att ja kan finna;

* trevliga sjalar som jag kan vira runt halsen när vinden drar in över de skånska slätterna.
* likadan svart t-shirt/klänning som ja har sen innan som är från lager. just löv it!
* underkläder-i need!
* svarta snygga vintageaktiga stövlar. alla mina svarta är trasiga. (borde kanske gå till skomakaren)
* trevliga smycken som kan pigga upp de tråkiga höstmånaderna.
* allt som är Odd Molly. mitt favvo märke, alla kategorier!
* random snygga överdelar
* random snygga underdelar
* random snygga skor

ja det var väl det skulle jag kunna påstå...
ska kolla över min ekonomi innan vi drar tror ja nog.

ikväll är det mys hos Proppen. Sandrows är hemma från over there oxå. ska bli så jääääla grymt asså! tror knappt ja sett na sen Gustav Vasa gick över isen.
oh yeah!

Inga kommentarer: