fredag 7 september 2007

bakfyllefredag

tjoho!
ska kolla upp vad det finns för fina filmer att titta på...
kanske måste äta något spännande till filmen sen oxå.

igår var underbart! jag älskar mina vänner. det är så fantastiskt att vara här igen! just löv it!
hittar fortfarande inte mitt studentleg, fick använda Kristins leg å studentkort igår. vakten var jävligt misstänksam. han frågade när ja tog körkort å skit. lyckligtvis så är jag en van falsklegsanvändare, inte nu längre dock, men jag antar att det är som att cykla. övade in Kickans personnummer å andranamn när ja stod där i kön. så vakten gick på det till slut. jag darrade som ett asplöv när ja kom in!
men sen dansade vi å dansade hela kvällen, ända tills en jävla tjej hälde en öl över Ida, å för att inte Ida skulle åka in för misshandel gick vi därifrån.
Kristin ville ha potatismos, men fick nöja sig med kebabtalrik.
sen cyklade jag hem å somnade som en stock!
skoj va det! underbart skoj!

nu ska ja slöa!

Inga kommentarer: