tisdag 1 april 2008

april, april

det går framåt för gruppen. tidsplanen är lagd. det ser ut att gå bra det här.
idag åker jag till Rävlanda. ska hänga med min mamma och göra en låtsasintervju inför den riktiga i morgon. jag är bra!
kvinnofridssamordnare.
inte för att jag tror att jag får det... men.
30-tal sökande, 5 till intervju.
jag är bra!
vet inte riktigt än dock vad jag ska ha på mig. måste se proper ut, men ändå som mig själv. undarar hur det ska gå till?
pennkjol och svinrygg?
kavaj?

annars blir jag mest utbjuden på djärva äventyr mitt i natten. tyvärr pallade jag inte. ångrar mig lite idag faktiskt. det hade varit spännande.
hoppas erbjudandet kvarstår tills någon annan natt!
vad sägs om torsdag Limpa?

nu ska jag äta ett ägg, packa min väska och bege mig av norrut.

Inga kommentarer: