torsdag 10 april 2008

en stund i solen

jag pratade med min bästis. hon är så fin.

gick och mötte Sara på stortorget och satt en stund i våren.
det luktade gödsel.
jag längtade efter Rävlanda.
det är konstigt med lukter. minnen blir så tydliga.
igår använde jag min ansiktslotion som jag hade i somras när jag var i Morokulien. jag gillade det inte. tror inte att jag ska använda den igen. den luktade så ensamt.

Sara bakar kladdkaka nu. vi ska till korpa 2an och äta tacos.
måste packa min väska inför morgondagen också. ska vara hemma trakterna kring Göteborg en vecka nästan. det är mycket saker som ska med.
och fyller år gör jag också!
5 dagar kvar nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja luktsinnet är det starkaste sinnet när det gäller att plocka fram minnen. Det lärde jag mig på psykologin! tack för senast!