måndag 31 mars 2008

Bästis

jag tror vi båda måste försöka mer.
båda två behöver det. verkligen.
det är så svårt. det har inte varit så innan.
jag.
vet inte riktigt varför. men det känns så fel att säga någonting. som att det inte får plats. ja tänker att det är fullt. att det som är så vackert och ljust inte ska behöva ta mer. det har lixom alltid varit annorlunda. och därför blir det så konstigt. och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
fastän. jag vet. att du vill. att jag vill.
man måste prata med. även om man inte vågar. jag inte vågar.

och fastän det kränger värre än en berg och dal bana så måste vi åka med.
håll i hårt. i vagnen. i mig.
det kittlas i magen.
dessutom kommer sommaren med stormsteg. det blir ljust ute.
vi lagar det här tillsammans.
jag kommer alltid att hålla i dig.

Inga kommentarer: