torsdag 10 april 2008

jämumöten och fler vakennätter

igår var mötet. det var grymt. hur många som helst som kom, och alla var aspeppade. det är viktiga saker. roligt att andra också tycker det. nu ska vi sammanställa och sedan skicka ut ett betänkande till de olika utskotten. grymt ju!

somnade igår. i hyfsad tid. vaknade på tok för tidigt. sen vaknade jag på tok för sent. jag fattar inte riktigt. hur svårt kan det vara att sova under normal tid?
alla andra klarar ju av det. skitSara!

nu sitter vi på genus, jag och min grupp. jag skriver om self report. det är intressant gruppen skriver om tidigare forskning. hon är världens bästa grupp. hade köpt kaffe till mig nu på morgonen och allt. vet inte vad jag skulle gjort utan henne faktiskt.
she gets me pepped about this things.
dessutom kan hon engelska, vilket är bra när jag ska försöka hyra ut mitt rum till en australiensare och måste skriva mejl till honom på utrikiska. gruppen rättar mina stavfel.

det är en busy day today!

1 kommentar:

Brunberg sa...

vad glad jag blir att jag kan tillfredställa dig genom mina runor.
jag kan även lugna dig med att jag inte heller behärskar konsten att sova ordentligt!
när ses vi igen??
älskar dig!
/F