tisdag 8 april 2008

datasnillet

plockade isär datorn. tryckte till hårddisken lite grann, som man ska göra i sådana här situationer, vilket varje datasnille vet. det fungerade dock inte.
mitt sista hopp om att kunna rädda någonting från den jäveln ligger nu hos Toves dator. ska dit sen och starta den i t-mode och koppla ihop den med hennes mac för att se vad som skulle kunna göras. hoppas att det fungerar!
upptäckte just dock att jag har varit smart nog att lägga över grejer till min externa ända fram till årsskiftet -08. bra Sara!
således är det främst mina bilder från Bacelona och Fuerteventura som är borta. (eller förhoppningsvis inte) lite skolprylar oxå och musik. men va fan...

ska snart bege mig till Smålands och ringa runt till hela aktivalistan. det är ett fruktansvärt viktigt möte i morgon om handlingsplanen som vi hoppas att alla ska komma på!

nu ska jag ta tag i min skola lite. och göra en pannkakstårta oxå som jag kan ta med till Hanne och Tove ikväll. tjoho!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej min vän. jag vet dessvärre inte mer än igår om det gröna lund...jag var lite modig som vågade ringa, men sen tordes jag inte fråga. hur som helst, ett 40 minuterslångt och trevligt samtal som flöt på fint. lite bra allt?

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

puh att jag har snott bilderna från barce då...det måste ju ändå va det viktigaste på hela hårddisken!