onsdag 2 januari 2008

snabbvisit

fick förut en träff me Marri på centralen. en heeel timmes effektiv livsuppdatering. underbart, fantastiskt fint!

i morgon kommer Lisa Ernberg hit å hälsar på mig. vi ska åka till Partille å käka lunch me min moder å sen ska vi ut å göra stan osäker. kommer bli nice. som fan!

åker hem på torsdag. det har gått fort. tokigt fort.
tiden bara rinner iväg.
har inte träffat en bråkdel av de jag hade planerat in. och dessutom på tok för korta stunder med de jag lyckats få till det med.

och uppsatsen glöms lixom av på vägen. i morgon måste ja verkligen knåpa ihop grejerna om Tove Pettersson och dra iväg det till Kirran.
måste, måste, måste!

kanske borde sova oxå.

2 kommentarer:

JOANNA sa...

hej sara! har du lust att ses en sväng när du kommer tillbaka till lund? jag tycker att det skulle vara fint. om du har lust förstås.

joanna

Anonym sa...

damn, jag är avis. men iofs så får du, jag o Lisa göra Lund osäkert istället hela vårterminen ;) puss