söndag 20 januari 2008

Joelinlägget

sitter hemma hos Joel och myser för full hals.
vart en tidig morgon. tågresa brevid en pratglad man i 65års åldern. försökte sova så mycket jag kunde, men det var lite svårt när han satt brevid och tjatade hela tiden...
sen kom jag till Sthlm. gick en sväng. satte mig en sväng. läste lite i Rosenbergs L-ordet. väldigt trevlig bok faktiskt. jag gillar den. jobbigt dock att nästkommande bok som jag måste traggla mig igenom inte kommer vara riktigt lika rolig...
sen gick jag en sväng till. satte mig en sväng till. tills Lisa kom.
då gick vi en sväng tillsammans.
å nu, äntligen, är vi här.
taxin är bokad till 04.30
det blir således en tidig morgon i morgon också. väldigt tidig.

men oj så skoj det kommer bli!

solen, nu kommer vi!

1 kommentar:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

men älskling! jag trodde ju att du skulle åka först på kvällen idag så att jag skulle hinna ringa dig. blev kvar hos totte igår...men hade ju ringt ifall jag visste att vi inte skulle kunna prata på länge. sorry! hoppas du får det fantabulöst iaf! KYSS