fredag 18 januari 2008

moto boy och pubrunda

så fantastisk. även om det tog en timma extra. men fint vart det!
killen har tokigt många fjortisfans oxå.
kändes ungefär som när man själv var 14 å var på en konsert me Håkan.
fantastiskt med andra ord!
den rösten och det utseendet kan aldrig bli annat än toppklasss!

sen blev det 40 tusen olika ölhak runt möllan. hamnade ett slag med Lisa, Kim och Connie. stötte på köpenhamnskillen igen. (har jag en stalker? eller är jag en själv)
det var iaf ett fint liv.
sista stället blev Karib Creol. och ja borde hälsat men eftersom jag inte är den häftigaste jag vet så blev det inget med det. utan mer som ett lite lätt pinsamt "ursäkta att jag är en mes" meddelande i taxin på väg hem.
men det mottogs iaf. och respons är aldrig fel. oavsett i vilket sammanhang.
och Anne, du är underbar!

i morgon är det filmvisning med galaklädsel. va fan ska ja ha på mig?

måste packa oxå. och ringa genus. och fixa min sthlms resa.
det är mycket nu...

Inga kommentarer: