torsdag 3 januari 2008

back on track

sådärja!
nu sitter jag här i hörnet igen. härliga tider!
borta bra men hemma bäst.

insåg i morse att på grund av att mitt konto har råkat hamna på -45 kronor så kommer jag inte att ha råd att köpa någon form av mat över huvud taget. det är ju lixom inte någonting jag prioriterar i första hand... det får bli skåpsrensning de närmaste dagarna. ska ju dock som tur är inte vara hemma så himla mycket nu.
hoppas att jag överlever!
som tur är har jag snälla vänner som bjussar på middag idag iaf! pju...

ska mejla Kirran sen oxå. grymt blir det!

skulle ju försöka mig på att vara modig idag också. ska ta tag i det när ja kommer til Lisa. behöver nog både tips och stöttning om jag ska kunna genomföra det här!


jag är en fegmört!
in i själen.

Inga kommentarer: