torsdag 3 januari 2008

otippade möten

det var fullt på Kellys, så vi gick till Kingshead.
en oerhört trevlig kväll kantad av massa ljug och tokigt mycket skratt.
Daniel, Lisa, Marcus, Fanny och jag.

först råkade vi på samma vagn som Daniel.
helt plötsligt dök Amanda upp.
och ännu mer plötsligt dök Köpenhamnskillen upp. konstigaste någonsin! han bor ju för bövelen i Malmö.
Lisas ex kusin var där också. samt flertal vänner till Daniel.
på vägen ut stötte vi på Acke och Kalle.
det är ju inte direkt ett stort land vi lever i...



det var som jag hade anat.
stel, tråkig och kanske rent av lite dryg.
omvärderingen dög inte så mycket till verkade det som.
men jag r inte den som dömer folk. eller?
något bra måste det ju finnas. uppenbarligen!

Paris nästa!

i morgon åker vi hem

1 kommentar:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

klart jag följer med! inte ens något så jobbigt som halsont kan stoppa mig vettu. vem skall jag låna pengar av tycker du? några bra förslag?