fredag 9 maj 2008

vi pratade

först vart det grillning. Sara och jag åt de godaste burgarna. sen vart det häng och TV-spel. tyvärr var jag inte så bra som jag hade hoppats på.
jag skyller på att det var sega.
jag spelar bara nintendo.

och det känns bra nu. inga probs alls. man måste prata med varandra och berätta när det är jobbigt. om det är jobbigt.

jag försöker skriva. så att det blir bra. men det går inte.

hittar nya blåmärken på min kropp hela tiden som jag måste studera och fundera över hur jag fått. jag har nog kommit fram till att jag har lätt för att få dem. har en del på armarna från att vi bar hem vår nya soffa igår. som för övrigt är rövsnygg!
benen är också lite lätt tonade i en blå/gul/röd nyans. fast till det har jag ingen förklaring.
det ser dessutom ut som om jag har blivit sprutnarkoman. har röda märken i armvecket. klädsamt.

Inga kommentarer: