måndag 19 maj 2008

paketleverans

idag har jag fått två paket.
ett var inte till mig.
det andra var till mig. och kanske till människorna som umgås med mig. det var nämligen fem stycken klänningar som allihop är asfina. speciellt... ärsch! jag kan inte välja vilken som är finast. men fina är dom!
dom är väldigt olika nämligen och passar vid olika tillfällen.

det första paketet var till Lisa-Lo. det är hennes födelsedagspresent som äntligen kommit.
nu har hon att göra hela sommaren! fyra säsonger L-word kommer sitta fint under sommarens alla regniga dagar. eller kalla nätter med för den delen.

annars har vi lyckats knåpa ihop en del av analysen, lite mer teori. det kommer gå fint det här.
måste dock tyvärr jobba på onsdag. tur och retur gbg på en dag för att jobba i 7 timmar. dessutom kommer jag tjäna ungefär så mycket som det kommer att kosta för mig att åka upp. grymt ju!

nu ska jag skriva mer teori.
mums!

1 kommentar:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

hahahaha. jag skojade ju bara lite med dig kära du!