torsdag 8 maj 2008

Linnea lurre

sov hos Limpa. han delade ut tidningar och jag sov. att sova i en riktig säng är inte mig förunnat varje natt vill jag lova.
mötet var fint igår. vi ordnar och strukturerar upp. det kommer bli en grym festival!
hängde en stund, både innan och efter, på after school. killarna lägger verkligen manken till med den där puben. trevligt värre!

idag har jag ätit lunch med Linnea. hon har kommit hem från Sthlm nu. skönt.
och dessutom skönt med skvaller från huvudstaden. me like!
det är alltid roligt när det går bra för andra.

snart ska jag till Lundagård och träffa Louise. kan inte bli annat än bra. hoppas att hon tycker om bilderna.
sen är det grillning på K2. grymt nice. måste till systemet innan. och skriva klart metoddelen och maila den till Kirran så att vi kan skicka in grejerna till Åsa i morgon.
fina firren!

Inga kommentarer: