onsdag 21 maj 2008

2 sidor och sen dans

marsch till tåget.
läsa, skriva, äta, sova, jobba, skriva, jobba, skriva, äta, sova.
sen åker jag hem.

dansade en del på jobbet förut. det blir så mycket roligare då. Nathalie försökte lära mig både första och andra position, men jag var tydligen inte så bra på att öppna upp höften. konstigt kan man ju tycka!
det blev tydligt mest likt en kräfta.

jag har tänkt en del på det där annars. och bara för att det är någonting av det konstigaste som jag varit med om, bra konstigt alltså, så behöver jag ju inte ge med mig. det handlar faktiskt om insidan. och jag antar att det är det jag måste få bukt om först. inte min då alltså. eller kanske på sätt och vis.
jag menar bara att det inte måste bli något. smicker kommer man långt med, men har det ingen substans kan det lika gärna vara.
jag behöver väl ändå inte låtsas för mig själv?

Inga kommentarer: