fredag 12 oktober 2007

mitt liv som hästtjej

förut när ja cyklade till stallet så sken solen så fantastisk. perfekt väder för en dag i stallet. när ja kom fram till stallet var det bara att ta tag i stallsysslorna. utfodra alla små liven, mocka, rykta, bära sadel å rida å sånt.
jag är en ganska bra hästtjej. å ja trivs bra me de andra tjejerna i stallet.

det var så fruktansvärt jävla tokroligt att rida!
ja fick till och med trava!
så jävla stor häst, Blueberry alltså. 160 cm i mankhöjd. men ja va inte rädd!
höll på å dö av skratt när (Erika hjälpte mig) att trava. sjuuuukt roligt!
hade ridhjälm, ridhandskar samt ridspö på/med mig.
jag är faktiskt ganska bra på att rida. Erika var ganska mycket bättre, men vaddå, hon är ju typ född på en häst...

tog massa foton oxå. å Erika tog kort på mig när ja red oxå. tjoho!







memo to self:skaffa alkolås på skiten!

Inga kommentarer: