fredag 5 oktober 2007

en fredag med Frida

fast nog ska vi inte hänga på mycket under dagen idag. ja ska till skolan, å hon ska till Helsingborg för att gå på dunkers å kolla om hon kan få praktikplats där.
man skulle kunna säga att det skulle vara det bästa i livet! då flyttar hon hit. till mig.



arbetsmarknadsdag idag. ska få reda på vad man kan jobba med när man är genusveteare. det tycker jag verkar bra, då ja inte har en aning om vad ja ska göra i juni 2008. utexaminerad å klar. herrejisses!
hoppas man kan få lite koll på grejerna idag...

har fortfarande inte lyckats städa i ordning på mitt rum. hur svårt kan det vara? har plockat ut tre på påsar till erikshjälpen, men ändå är hela rummet fyllt med kläder å skit. ja fattar inget! dessutom har ja ingenting att ta på mig! ja måste gå å shoppa loss totalt idag verkar det som.
måste skicka in alla jävla papper ja har liggnde så att ja kan få mina pengar. en snabb överslagsräkning tyder på att det är ca hmm... kanske 14000 kronor som ligger å skräpar lite här å där, å det enda ja behöver göra för att få dom är att tejpa upp några kvitton på några papper, skriva ut mitt kontonummer å skicka iväg.
varför gör jag inte detta kan man ju då fråga sig: ja, säg det!?!
speciellt med tanke på att jag verkligen behöver dessa pengarna.

dricker för mycket kaffe. ja får ont i magen.

Inga kommentarer: