söndag 7 oktober 2007

jovisst

nu har grabbarna grus å Linnea gett sig av oxå. underbara människor! hela bunten! i just löv them!
önskar dom kunde bo här. mys dagarna i ända.
så jävla roligt igår. jag älskar mina vänner. så oerhört mycket.
det var verkligen en fantastisk baluns. alla ingredienser för en perfekt fest fanns med. singstar. knull. shotkanna. (nästan) slagsmål. tårar. spya. å massa, massa skratt!
undrar just hur många människor som var här egentligen alltså... tokigt! heltokigt!


Frida å Lisa stannar kvar hos mig. kommer bli några finfina dagar framöver!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe.. jo, jobbet förflöt väl hyfsat i alla fall. jävligt segt fram på kvällen men jag överlevde.. varför är jag så dum i huvudet och festar när jag vet att jag ska jobba, sara? det blir aa för mig i mitt nästa liv. typ. men jävligt kul var det! jag hade verkligen skitroligt! puss