måndag 15 oktober 2007

jag tänkte...

...så himla många saker. det hade vart bra om ja gjorde dom. men ja orkar aldrig. trots att det idag är värsta, bästa höstdagen så är ja bara dumtrött i skallen.
egentligen borde ja ta på mig mina snyggaste kläder å gå ut å sätta mig på en bänk, med en kaffe i handen och solbrillor på, å titta på alla folk som går förbi. det hade ju vart trevligt!
men eftersom ja e så sjukt oföretagsam så sitter ja här, vid min dator, i min soffa å gör ingenting.
ja funderar på att gå iväg å posta mitt brev. men då är frågan om ja ska va sunkig å låtsas att ja powerwalkar lite i stadsparken, eller om ja ska va snygg å höstfräsch å strosa runt lite på stan. det lutar sjukt mycket åt sunkig, men då vill ja inte träffa någon ja känner... kanske iaf borde ta på mig något som ser snyggt ut, en mössa, en halsduk å ett par solisar. då är det ju ändå ingen som känner igen mig. kanske borde passa på att låtsas att ja e känd oxå...

1 kommentar:

Anonym sa...

äh, du är alltid snygg!

kul att se bilderna! så du har alltså övergett facebook??

puss