onsdag 19 mars 2008

mitt liv som hundägare

idag har Joanna passat Kira när jag var i skolan. det var tydligen jobbigt, för hon somnade när de kom hem från sin långa promenad. men hon har uppfört sig iaf!
Kira alltså. eller Joanna också för den delen.
världens duktigaste vovve. och tjej.

förut idag så träffade vi en gammal dvärgschnauzer när vi var ute och gick morgonpromenaden. det tyckte Kira var väldigt roligt, och tanten som ägde den gamla sa att det är nog sådär Kira kommer se ut om några år.
jag antar det.

det är hårt att leva som hundägare må ja säga. fast fantastiskt roligt.
mitt liv kretsar kring henne. jag pratar om henne hela tiden. jag vill vara med henne hela tiden.

hon snarkar när hon sover. högt.
fast det säger Frida att jag också gör. så vi kanske passar bra ihop, Kira och jag.

1 kommentar:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

men jag har inte tid att gå oh lägga mig så tidigt. dagen blir så mycket kortare då. vet du vad? jag kom med på opponeringen vilket betyder att min uppsats "bedöms ha goda möjligheter att få minst godkänt i betyg" det DÖH!