lördag 8 mars 2008

när 90 blir 80

middag hos Lisa.
en sugande stund på Jeriko med på tok för lite folk och på tok för mycket snyggtjejsång.
det blev till slut Debaser och massa dans. precis som det ska vara en fredagskväll i mars. svetten lackar och vännerna är glada. det blev till och med R Kelly på slutet innan Mauro sjöng för mig och jag tog på mig jackan, så vi kunde gå ut och gå.

kanske var det bristen på förväntningar, kanske var det bristen på alkohol.
kanske var det sällskapet, kanske var det jag.
jag klarade det iaf. ville bara vara där. och dansa, dansa, dansa!
just då, just där. med dom!

hade kanske hoppats, en aning. en ynka aning. på att få stöta på.
men trots att vi var både här och där så blev det inget med det.
lika bra det förståss.
vad skulle jag säga?
vad skulle jag göra?

nåväl.
i morgon (idag) är det 8e mars.
demonstration vid ett. föreläsningar hela dagen. och sen, förhoppningsvis, Mejjan.
undrar vad jag ska ha på mig...

Inga kommentarer: