onsdag 26 mars 2008

lundaliv

var hos Eddie förut. gjorde ett nytt test. Kira är en lifesaver.
fick ta prov i armen också.

har skickat in vårt PM och mejlat Maria. det blev nog toppen tror jag.
snart kommer Ellen och vi ska leka lite innan jag ska på möte på Smålands. det blir nog också toppen tror jag.

försökte laga min dator, men det fungerade inte att rädda hårddisken. det finns tydligen två små knep till som jag ska prova, men till det ena behövs en till Mac dator och till det andra en yttepytteliten skruvmejsel. i mitt hem finns inget av det.
Joanna, kanske kan jag få prova med din?

mina sambosar har möblerat om, städat och fixat fram lite ny inredning här hemma. även på mitt rum. underbara människor!
det är ett fruktansvärt fint hem vi har!
även jag har pillat lite grann med detaljerna på våra nya kökshyllor. det känns som att det är något fel, men jag kan inte riktigt komma på vad. min känsla för stil och inredning är inte riktigt tillsfred med arrangemangen på hyllorna än.

Inga kommentarer: