torsdag 21 februari 2008

att vilja

koncentrationsförmågan är bristande.
de har nog aldrig varit min grej, men Madde säger att det kan bero på andra saker också. jag antar det.
jag vill göra annat.
ligga i min säng till exempel.
mest hela tiden.
titta på SATC på min dator. håller på å får ner säsong 2 nu. men det går sådär. det är som att saker inte riktigt vill gå med på att göra som jag vill.
har inte heller någon aning om vad ja ska ha på mig i morgon på sittningen. men jag antar att det löser sig. med lite ansträngningar brukar det bli så.
kanske borde anstränga mig lite med mitt paper nu.
så det löser sig.
det måste det.
sen kommer jag inte ha tid.
det är det värsta tror jag, att det är upp till mig. ingen annan kommer att skriva mitt arbete. jag måste göra det. tills i morgon. klockan 12. jag har 5 sidor kvar. ingen aning om vad ja ska skriva. och ingen lust. inte för fem öre.
kanske borde avsluta mitt konto på facebook. stänga ner min blogg. sluta spela travian. inte intressera mig för andra människors bloggar. helt enkelt dra ur jacket!
tyvärr är det trådlöst på de flesta ställen.

skulle behöva hitta lusten och orken!
kanske glädjen.
undrar vart den tog vägen, vem som tog den.
jag har mina aningar.

1 kommentar:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

jag har fått ett filmtips från chirrie som jag tror kan funka. lars and the real girl. du och jag har ju inte riktigt samma smak verkar det som. hur skall det gå när vi bor ihop? då kommer vi få ha varsin film på i vardagsrummet när vi har filmkvällar. har du sett shortbus än eller? DEN är hur bra som helst! i love it!