tisdag 28 augusti 2007

Gbg igen

Igår var jag med världens bästa Frida i Sthlm och shoppade. så himla trevligt. fattar inte hur ja kan vara utan henne så länge. hon är helt underbar!
köpte massa bra saker som ja inte kan leva utan.

idag träffade ja Lisa å Erik. så himla fint.
det liksom syns. det stora, glittriga runt om.
å jag blir glad.
jag är så glad för henne.
hon förtjänar någon bra. någon riktigt bra.
å han är bra!
jag tror verkligen det!

sen skulle jag köpa min dator som ja längtat efter så länge. men inte hade dom den inne inte. i morgon kanske, eller om en vecka. jag har liksom inte en vecka på mig. ja åker härifrån på söndag. å ja måste ha en dator!
å på tal om att inte hinna med så blev det just sådär stressigt igen. i morgon är det onsdag. Linnea och Edvin. sen är det torsdag. Lisa. på fredag är det Stacey. å på lördag familjen och Rasmus. förhoppningsvis massa hindåsfolk oxå.
när ska ja hinna träffa de andra?!
ja ba undrar lixom...
så jobbigt å vara så populär!

snart är det 5 dagar kvar tills på måndag.
det ska bli så roligt!
har aldrig vart på något sådant. för nog tror jag att det är en... eller?
spännande är det iaf!
å ja blir så glad varje gång introt till Säkerts-Vi kommer att dö samtidigt sätts på.

det kittlas hela tiden!
guldstoftet måste ha fastnat i mitt hår vid det här laget.
ja trort!

Inga kommentarer: