lördag 18 augusti 2007

bio i tanto

dagen innan idag var det bio i tantolunden. vi tittade dock inte sa varst mycket pa filmen, det var mest vin och kex som gallde. (jobbig dator utan sista bokstaverna i alfabetet) sen var vi hemma har a drack mer vin a samtalade. han med bade Sabina och Lisa igar. idag blir det Ida. mums. antagligen blir det dessutom mer Sabbe. mer mums.
ska snart ge oss av och titta pa street pa en massa svenska sma kladskapare som visar upp sina grejer. mycket spannande! sa mycket saker man kan gora i den har staden alltsa! nog kan man det i gbg me, man kanske borde ta sig for mer lixom. hitta pa saker. det ska bli ett av mina steg i mitt nya liv. mycket kackt! fast da far d ju bli i lung a malmo. mer kultur for Sara!got an

undrar vad ja ska ha pa mig idag... kanske min nya minimarket klanning som ja kopte igar (200 kronor!) ett kap!
eller kanske nagot annnat...typiskt svar kladangest!

ta tag i mig!

Inga kommentarer: