torsdag 10 juli 2008

kemi

de först timmarna är ok.
sen kommer det.
och jag vill egentligen inte tro att det går så fort. det handlar om kemi. eller?
hoppas verkligen att jag inte sumpat någonting nu.'det hade verkligen varit förskräckligt. i så fall måste jag se till att hitta mig en ny. och det har jag verkligen inte lust, energi eller tid till.

vill inte jobba idag.
vill ligga i min säng och äta sushi.
men det har jag inte råd med.
har inte ett rött korvöre. mina sista pengar lägger jag på piller.
det är iof bra.
det där kaffet förut för 25 spänn var däremot inte bra för min ekonomi.

panik!

prioriterar bort mat.
jag får äta på jobbet.
har nog aldrig varit så fattig.

eller ensam.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är inte ensam! Du är aldrig ensam kompis. Ring bara ring om du vill prata och slå bort den dumma känslan. Vi saknar dig massa massa här i skånelandet. PUSS!