tisdag 10 juni 2008

färdigfixad

sådärja!
nu har jag hämtat bilen. det är svårt att köra en liten lastbil. man ser verkligen ingenting bakåt!

på myrorna på hisingen fick jag massa rabatt. köpte iof tusen miljoner saker så det var väl inte mer än rätt. de bar ut allting till mig också. snällt, så snällt. jag erbjöd mig hela tiden att hjälpa till. men de skulle promt bära allt de två karlarna. två små lampor var det enda jag lyckades norpa åt mig.
jag köpte iaf två soffor, en med 2 och en med 3 sittplatser, två fåtöljer, en matta som är 4x3 meter, två lampor, ett stort bord och ett soffbord.
tror inte att det är någonting mer som vi behöver. kankse kuddar och sånt. men det tror jag att Sabina och Elin skulle fixa.
det kommer bli så snyggt, så snyggt i vårt tält!

nu ska jag snart bege mig av till jobbet. måste nog fundera på min packning lite dock. eller kanske rent av på att ta mig till jobbet.

Inga kommentarer: