onsdag 18 juli 2007

inspiration

har tittat på d där programmet på tv3 som ja aldrig kommer ihåg va d heter. blev iaf oerhört inspirerad! imorgon ska ja upp igen å ut å get my body moving! yeah!

har bokat min å Fridas resa till Barcelona nu. åker i januari. innan skolan börjat. kommer bli så jääääävla grymt! ja längtar så ja dör kan man verkligen säga alltså...

mina saker är numera flyttade från kristianstad.
jag bor i Lund!
konstigt.
kommer aldrig mer att sätta min fot i den lägenheten.
mitt å Sebastians gemensamma liv är nu över.
på riktigt.
konstigt.
jobbigt konstigt.

lagade pannkakor till morfar idag. herregud vad han åt! egentligen ville han gå till grekrestaurangen här i stan, men eftersom ja va tvungen att se på tv klockan 8 föreslog ja pannkakor-å gissa va han helst ville ha...
han fullkomligt ääälskar denna maträtt!
tänkte annars att ja skulle gjort d imorgon eftersom d e min namnsdag då, men får göra något annat festligt istället. får komma på någe gott...
tänkte gjöra crepes av de pannkakor som blev över-men d blev tyvärr inga.
ja åt 2, morfar åt typ 10 kanske.
stackarn har inte ätit d på ett år. sen ja va här sist.
d e inte lätt att ha en fru som är anti vitt mjöl... d vill ja lova!

nu ska ja gå ner å se på resten av vid din sida å gråta mig en skvätt...

over and out...

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis på namnsdagen, min underbara lilla kompis! hoppas att du får tårta. puss