söndag 10 juni 2007

en dag till

han sa att han inte skulle me.
men ja övertalade honom.
snacka om bra alltså.

annars går d bra. håller på me uppsatsen. ska va klar imon tror ja. sen ska ja skicka den till Ellen så hon kan läsa den å se om den duger. hoppas verkligen!

ja lever sunda livet. gött e d! runt 7 tiden e d promenad för alla som behagar hänga på. vi utgår från västra järnvägsgatan 27 i Charlottenberg klockan 07:15.
ja e bra!

min lillebror sa häromdagen världens snällaste sak till mig. vi satt å pratade om kändisar, typ Lindsay Lohan å Paris Hilton å så. ja tyckte att d kändes lite jobbigt att dom e lika gamla som mig (typ) å världskändisar, va har ja åstakommit i mitt liv lixom... då sa min lillebror
"vad spelar det för roll att dom är världskändisar, när du är världsbäst!?"
i just löv him!


förresten så hände en ganska pinsam sak förut, hoppas damen i fråga inte märkte något.
tanten skulle ta en galge från mig å råkade snudda vid min bröstvårta med sin hand, varpå min nipple me en gång blev styv. (tanten va typ 70 bast å inte speciellt attraktiv) "ja va tvungen att gå iväg å fixa en sak..."

jag behöver ett ligg...
ja jävlar ja!

Inga kommentarer: