måndag 14 maj 2007

Morokulien

nu är jag här. ensam i ett hus på gränsen till Norge. lite läskigt va d igår när ja skulle sova men ja va sjukt trött så d ordna sig ändå!
helgen va annars grymm! schlager hos Mia me Lisa, Frida, Stina, Jalle å Sluggo å sen ut me tjejerna å Sluggo. d va grejer d. ingen nakendans-men väl så blött. eller a...

på söndagen blev min far upprörd på mig för att ja "festar så mycket så ja inte ens orkar ta mig hem dan efter." å då har det (tydligen) gått för långt. ja är väldigt slarvig! tycker han ja...
va ensam hemma hos Sluggo å bakade chokladbröd som tydligen var goda-dom gick åt ganska bra kan man säga. sen låg vi i soffan å tittade på film å gjorde Lejonkungens personlighetstest-jag är som Nala å Sluggo är som Scar...
till slut (klockan halv 8) kom ja på att ja skulle åkt upp hit vid 2, så då va ja tvungen att pallra mig ner till vagnen å åka hem å hämta bilen för att sen åka hit. halv 1 igår va ja framme. höll på å somna typ heeeela tiden!
I LOVE MYSELF AND EVERYTHING I DO!


grejen man kan fråga sig är varför ja gör såhär.
nu sitter ja här å e lite på gröten igen.
varför håller ja på?
ja borde ju fatta att d inte är någon idé ändå!

typiskt mig å va cp!

Inga kommentarer: