tisdag 29 maj 2007

mmm...

nu har ja duschat.
ingen solning blev av-men ja ska alldeles strax smörja in mig me bus så ja kommer ändå va oerhört fin på torsdag!
har varit asvarmt idag, oerhört passande eftersom ja har burit ner massa kartonger me skit till bilen som ska till rävis-ganska jobbigt! men d e ju bra träning! bor ju ändå på 4e våningen...

knät gör inte lika ont idag
hjärtat gör heller inte lika ont
ja har pratat me massa kära vänner-å d gör lixom så att d känns lättare.
Joel sa en gång att ja e en av de människorna som aldrig någonsin kommer vara ensam. ja hoppas verkligen d e så!
ja e nog ganska rädd för att vara ensam. men Frida säger att man utvecklas då, å ja trort!






fast ja saknar honom

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet! det är klart att vi har tid att ut och resa, vi som är så unga:) egentligen har vi tid att ut och resa. det är bara det att det känns lite oansvarigt att dra när man har allt så fint planerat här hemma. men så ska man inte tänka. jag ska nog få luffa runt, jag också.
hur mår du, honey. du får ringa om du behöver snacka, ok?
puss

M.N. sa...

jag såg inte att du hade skrivit komments i min behlogg, jag var inte i skolan heller då. hur har du sabbat knäet?