onsdag 11 april 2007

typiskt...

varför är jag världens sämsta på att hinna med bussar?
nu måste ja åka bil-min bil är min prins, eller kanske prinsens vita (guldiga) springare... hmm.. tåls att tänkas på!
nu ska ja iaf träffa ellen å luncha!tjoho! i love lunch! å ellen me såklart!

igår va så trevligt, så trevligt!
man kan säga att ni räddade mig från en dag i missär.
tack joel!
d e så fruktansvärt konstigt allting! från sambo till kombo på två minuter.
allting är annorlunda men ändå likadant.
man blir ju tokig för mindre.

jag tröströker!
hela tiden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var sannerligen en fin kväll, trots all jävla bakgrund. Dessutom kan man tänka att det är sommar 2007 och vi är snygga och smarta! Samtidigt är jag också full men sjukt optimistisk. Sånna som vi klarar oss alltid, aiight.
puss