lördag 28 april 2007

Kalasdagen

Idag ska jag ha kalas.
Jag tror jag har pollen i ögonen.
Jag är glad för mitt kalas. Innan kalaset kan börja måste jag dock slutföra mitt baffuppdrag från igår och lämna tillbaka flaskorna på systemet. Då ska jag samtidigt passa på att köpa en bib till bålet, em bib till mig samt en tetra aussie till Sb. Jag bara handlar och handlar...
Sen är det sannerligen dags att börja med maten. Man kan säga att det är tur att jag vaknar så tidigt så ja hinner klippa naglarna och platta håret i tid. Snacka om att jag måste ha den grymmaste inbyggda klockan i världen! Jag kanske borde måla naglarna oxå, om jag hinner vill säga. Då får det bli svart, mitt nya som jag har fått av min bästis. Nu måste jag smörja in benen-torra ben är det värsta som finns. Det kliar å fnösar sig värre än... ja värre iaf!

Inga kommentarer: