tisdag 24 april 2007

HURRA!!!!!

Jag fick mejl av David... och han och Elin vill träffa mig imorgon! tjoho! snacka om bra alltså!

Sara ringde förut oxå, och det rummet är inte ens säkert ifall dom överhuvud taget kommer att hyra ut för hon som har det nu kanske inte ska flytta alls å så...

åh...undra vad jag ska ha på mig imorgon!?! jag måste ju vara representativ för mig själv. jag måste duscha, platta mitt hår (för Rasmus tycker jag är snyggast i plattat), sminka mig LAGOM mycket, äta en ordentlig frukost och sova ut så jag är pigg och fräsch inför mötet. spännande! jag döööööööör! tjoho! men frågan är dock fortfarande vad ja ska ha på mig. vilka skor ska ja ha? vilken väska ska ja ha? jag är dödsnervös! shit alltså...



shit!

såhär ser den föresten ut. frågetecknet skulle kunna bytas ut till mit namn. å ja hoppas, hoppas, hoppas! men tänk om dom inte väljer mig, tänk om dom tycker att jag är otrevlig? eller kanske konstig... eller bara ful... å ja dör!

tjoho!

Inga kommentarer: