tisdag 5 maj 2009

gästskribent ockborn

Karinsarathyra har alla omkring sig och alla vill ha en piece of her. Därför har hon bjudit in en gästskribent i form av Ockborn.

Jag har känt Sara i kanske snart två år.
Jag minns första gången jag träffade henne. Hon sken som solen redan då.
Just nu har Sarathyra hemskt mycket för sig, ni vet man måste liksom planera så mycket. Det är liksom lätt att det blir så när man är en så bra människa.

Vi dricker vin och lyssnar på Britney och Dean Martin
Vi pratar om uppväxten och indien
och livet har sällan varit så bra
jag kan säga att det är mycket för att Sara finns
Vi lovar och tror det är för alltid
tusen miljoner.
för evigt och alltid.

I indien finns andra vi pratar mycket om.
Och hur ska det bli
nr 20?
Svanecrew forever
och snart åker vi till ulricetorp igen.
Varför går tiden så fort Sarathyra?
För att vi har så jävla röv roligt.

Thats why.

Jag älskar dig.

Inga kommentarer: