tisdag 2 september 2008

x2

två gånger var jag i skolan idag. det är mycket. men roligt.
Karin går i min folkrättsklass. det är bra.
i min andra klass går det några finingar som jag nog ska komma överens med.

vi var i Lomma och kollade på ljus. det blir bra det här. vi fixar det!

två gånger var jag också på expen. först för att ringa jobbare. sen för att fixa med David och Kalle. bokade in Pelle Carlberg.
snart kommer jag också bli så bra.
och trygg.
just nu är jag så orolig.
tänk om ingen kommer?
tänk om jag gör fel?
tänk om jag förstör?
tänk om de andra blir arga på mig?

dessutom blir det inte bättre av att jag måste boka in massa andra grejer.
saker som jag verkligen inte borde. inte ok.
men måste man så måste man.
det blir pinsamt och fel.
eller det är det väl egentligen redan...

skärpning Sara!

Inga kommentarer: