söndag 10 augusti 2008

hur man knullar upp det

samma cirkel är inte en hitt. tydligen.
välj med omsorg.
att aldrig mer komma nära får jag väl leva med. antar att jag inte behöver just honom ändå. det finns ju uppenbarligen fler fiskar i de där haven.
bort med det.
och det försvann!

fast arg blev jag. rub it in. kanske inte mitt livs stoltaste ögonblick eller det bästa val jag gjort.
jag är inte svårflörtad, och det tycks inte alltid vara till min fördel.
beroende på hur man ser det då.

frågan är ju dock vad det är frågan om.
om det bara var så att han ville få det sagt. att han vet.
och inte uppskattar det. varför det då?
det är ju inte direkt så att han har koll på alla de andra. fast vem fan har det?

skitunge.

1 kommentar:

RosaBubbla sa...

du får inte säga knulla säger mamma ju. =P