torsdag 11 mars 2010

linjer i oknen

sa ruskigt konstigt.
man forstar verkligen inte varfor. vem har gjort de dar linjerna? och varfor?
flera mil langa raka streck i sanden.
och har och dar sma figurer.
enormt stora!
och sjukt snygga.
fantastiskt!

vi flog i ett 6mannaplan tillsammans med tva fransman som varken kunde spanska eller engelska.
det var skumpigt och dant. Linus och Jesper kraktes. men inte jag!

nu har vi kommit till Cusco. Macchu Piccu ar tyvarr onarbart just nu. men vi kanske kan ga sa att vi kan kolla pa det utifran i alla fall. det vore coolt alltsa.
men vi far se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Thyra äventyrerskan! Jag är så stolt över dig. Häftigt häftigt. Jag har bara flugit 20 sitsplan, ingen dörr in till cocpit, mellan himalayas berg. Okej jag är rätt cool jag också. PÖSS!